Fikir Liderliyi Tədqiqatı

Adınızı müvafiq PR agentliklərində və biznes jurnallarında görmək istəyirsiniz? Bəlkə də məzmun marketinq mühərrikinizi yanacaqla təmin etməlisiniz. Orijinal araşdırmaya əsaslanan Fikir Liderliyi Tədqiqatı, öz kateqoriyanızın qabaqcıl olduğunu göstərmək üçün zamanla sınaqdan keçirilmiş bir yoldur. Həm də brendin məlumatlılıq səviyyəsini artırır.

Fərdi Dizaynlar

Bu tədqiqatın məqsədi PR fəaliyyəti üçün dəyərli ola biləcək unikal tapıntılar verə biləcək sorğu sualları hazırlamaqdır. Maraqlı nəticələr verəcək suallarımız olduğundan əmin olmaq üçün kateqoriyanızı əhatə edən müştərilər və xəbər agentlikləri üçün nəyin uyğun olduğunu müəyyən edirik.

content-image

Seqment üzrə Nəticələr

Fikir liderliyi tədqiqatının güclü nəticələrindən biri, unikal seqmentlərin əsas mövzu ətrafında fərqli düşündüyünü və ya davrandığını müəyyən etməkdir. Bu, Gen Z ilə Boomerlər, gənc menecerlər və yüksək səviyyəli liderlər və ya digər unikal qruplar ola bilər. Məlumatları unikal qrup üzrə təhlil etməklə biz gözlənilməz və diqqəti cəlb edən nümunələri aşkar edə bilərik.

content-image

PR imkanları

PR üçün əhəmiyyətli məlumatlar və maraqlı fərqindəliklər aşkarlamaq əsas məqsəddir. Buna görə məlumatları müxtəlif yollarla öyrənir və təhlil edirik. Dərin qazmaqla, biz təqdimatlar və danışmaq üçün dəyərli olan hekayələri müəyyən edəcəyik.

content-image

Metodlar

CAPI

Kompüter Dəstəkli Şəxsi Müsahibələr (CAPI) üz-üzə məlumat toplama üsuludur, bu üsulla müsahibə aparan şəxs müsahibə zamanı verilən cavabları qeyd etmək üçün planşet, mobil telefon və ya kompüterdən istifadə edir.

CATI

Kompüter dəstəkli telefon müsahibəsi (CATI) telefon sorğularının aparılmasında müsahibə verənlərə kömək etmək üçün proqram təminatından istifadə edən tədqiqat metodologiyasıdır. CATI ilə müsahibə götürənlər kompüter ekranlarında suallar və cavab variantlarını ehtiva edən skriptləri izləyirlər. Respondentlər cavab verdikdə, müsahibəçilər onları birbaşa kompüter sisteminə daxil edirlər.

CAWI

Veb sorğusu link, panel və ya veb-sayt ilə respondentə təqdim olunan sorğu vərəqəsinə əsaslanan metodologiyanın bir hissəsidir. Bu, sorğu məlumatlarını toplamaq üçün ən qənaətcil yol hesab olunur, çünki sizə CATI və ya CAPI müsahibə verənlərə, cihazlara və ya əlavə alətlərə ehtiyac yoxdur. Bütün bu səbəblərə görə, internet sorğuları (onlayn sorğular da adlanır) məlumat toplamaq üçün ən geniş yayılmış üsullardan biridir. CAWI bazar araşdırması və məlumat toplama metodunu seçdiyiniz zaman bütün diqqət sorğu vərəqəsinin dizaynında olur, çünki cavab dərəcəsi birbaşa sorğunun keyfiyyəti ilə bağlıdır.

Masaüstü Tədqiqat

İkinci dərəcəli tədqiqat kimi də tanınan Masaüstü tədqiqat, sahə işi və ya sorğular vasitəsilə ilkin məlumatların toplanması yerinə, mövcud məlumat və mənbələri təhlil və sintez etməklə məlumat və anlayışların toplanması üsuludur. Bu metod dəyərli biliklər əldə etmək və əsaslandırılmış qərarlar qəbul etmək üçün dərc edilmiş hesabatlar, məqalələr, tədqiqatlar və digər ictimaiyyətə açıq materiallar vasitəsilə araşdırmağı əhatə edir. Masaüstü Tədqiqat aveb axtarışları, onlayn platformalar, sənaye hesabatları və ya hətta fiziki kitablar şəklində ola bilər. Bu mənbələr ümumiyyətlə bütünlüklə uyğun gəlməyə biləe, lakin suallarınıza cavab vermək üçün dəyərli məlumat parçaları təklif edə bilər.

Fokus qrup

Fokus qrupu ən yaxşı şəkildə tədqiqat üçün açıq müzakirələrə töhfə verən diqqətlə seçilmiş iştirakçıların kiçik bir qrupu kimi müəyyən edilir. Ev sahibi təşkilat, hədəf almağa çalışdıqları daha böyük əhalini təmsil etmək üçün tədqiqat üçün iştirakçıları diqqətlə seçir. Qrup bütün əhalinin reaksiyasını ümumiləşdirmək üçün yeni məhsullara, xüsusiyyət yeniləmələrinə və ya digər maraqlı mövzulara baxa bilər. Bu araşdırmaya moderator daxildir. Onların işi obyektiv nəticələri təmin etmək və müzakirələrdə qərəzliyi azaltmaqdır. Fokus Qruplar Keyfiyyət Tədqiqatında istifadə olunur. 6-10 nəfər, adətən 8 nəfərlik qrup yeni məhsul kimi mövzunu araşdırmaq və müzakirə etmək üçün bir araya gəlir. Qrup müzakirə olunan mövzu ilə bağlı öz rəy, bilik və fikirlərini bölüşür. İştirakçılar açıq şəkildə fikirlərini bölüşür və digər iştirakçıları öz ideyalarına inandırmaqda sərbəstdirlər. Vasitəçi qrup üzvlərinin müzakirəsi və fikirlərini qeyd edir. Düzgün qrup üzvləri tədqiqatınızın nəticələrinə təsir edir, ona görə də üzvləri seçərkən seçici olmaq çox vacibdir.

Etnoqrafik Tədqiqat

Etnoqrafiya sosial və davranış elmlərində tez-tez istifadə olunan məlumatların toplanması üçün keyfiyyətli bir üsuldur. Məlumatlar müşahidələr və müsahibələr vasitəsilə toplanır, daha sonra cəmiyyətlərin və fərdlərin necə fəaliyyət göstərdiyinə dair nəticə çıxarmaq üçün istifadə olunur. Etnoqraflar laboratoriyada onu manipulyasiya etməyə çalışmaq əvəzinə həyatı olduğu kimi müşahidə edirlər.

Dərin müsahibələr

Bunlar birbaşa üz-üzə müsahibələrdir, burada ayrı-ayrı şəxslərlə evlərində və ya başqa uyğun şəxsi yerdə uzun-uzadı danışa bilərsiniz. Əks təqdirdə, bu, telefonla və hətta Skype kimi proqramlardan istifadə edərək onlayn edilə bilər. Bu, fərdlərə xüsusilə həssas mövzular ətrafında açıq danışmaqda rahat olmağa imkan verir və bu yolla daha çox fikir əldə etməyə kömək edir. Müzakirə bələdçisi izləniləcək mövzuların nisbətən strukturlaşdırılmamış siyahısı ilə bu müsahibələrə kömək etmək üçün lazım olur. Bu müsahibələrə moderatorluq edən şəxs tədqiqatın uğurunu müəyyən etməkdə bacarıqlı olmalıdır, burada onlar müzakirə təlimatında müəyyən edilmiş ümumi mövzu suallarından daha çox dərinləşə və bəzən mövzudan kənara çıxsalar belə, müzakirəyə rəhbərlik edə bilərlər. Standart sorğulardan fərqli olaraq, tədqiqat üçün az sayda müsahibə tələb olunur, çünki bu texnikanın hədəfi konkret məqamları rəqəmlərlə qiymətləndirməkdənsə, mövzunu daha yaxşı başa düşmək və əsaslandırmaqdan ibarətdir.